Hundekalenderen 2012 kan købes i Herning

03-11-2011 10:09, af Vibe Madsen
Hundekalenderen 2012 er nu kommet på lager. Køb den på vores stand på weekendens DKK-udstilling i Herning.
Copyright Ridehesten.com

Hundekalenderen er et must for alle hundefolk og har gennem flere år været en stor succes. Kalenderen er lavet specielt til alle, der interesserer sig for hunde og den indeholder blandt andet hundens journal og meget, meget mere, som alt sammen er nyttigt for hundefolket. Det praktiske A5 format og spiralryggen gør tilmed kalenderen særdeles anvendelig i de mange forskellige situationer, som hundefolk nu en gang kommer ud for. Køb kalenderen på HUNDENS og Wiegaardens i hal G til DKK udstillingen i Herning denne weekend. Kalenderen kan fås for kr. 129,-. Overvejer du at købe en hvalp? Rekvirér da gratis Opdrættervejviseren i samme ombæring. Denne er et nemt og praktisk opslagsværk over kenneler og specialklubber i Danmark. Vi ses i Herning til en forrygende og festlig weekend i hundens tegn!

Læs også

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen

bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Randers Dyrehospital viser samfundssind

05-08-2020 08:59, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Langt de fleste kenneler har oplevet en vanvittig stigning i antallet af henvendelser om hvalpekøb under coronakrisen. Det tager Randers Dyrehospital nu konsekvensen af

9 gode grunde: Derfor er hunde gode for ældre mennesker

05-08-2020 13:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Hvad gør hunde egentlig for ældre mennesker? Svarene er faktisk mange. Her bringer vi ni af svarene

Hjælp – min hund har spist noget giftigt

31-07-2020 15:01, af Astrid Holtet

Hvad kan man gøre, hvis ens hund har indtaget noget potentielt giftigt

Fodboldstjerner køber megadyre hunde

06-08-2020 12:11, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Mere end 200.000 kroner. Det er hvad en hund fra det engelske firma Elite Protection Dogs kan koste. Hundene er for tiden blevet meget populære blandt fodboldstjerne fra den engelske Premier League

Sådan hjælper du hunden i tordenvejr

01-08-2020 10:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Er din hund bange for tordenvejr? Så er her en guide, som du kan bruge for at hjælpe den

Mød en chodsky pes var en stor succes

06-08-2020 08:01, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Sidste weekend blev der holdt mød en chodsky pes på Fyn. Mange mennesker mødte op og gjorde god reklame for racen, vi har snakket med racerepræsentant Tina Bundgaard om arrangementet

Hunde i vandet ved stranden

07-07-2017 10:11, af Anne Ekenberg

Hunde skal være i snor i sommerhalvåret, når de færdes ved stranden. Men hvad nu, når de er ude i vandet? Hvilke regler gælder så? Og hvad med “Blå flag”- strande?

Cambodja: Hundeslagteri lukket for altid

07-08-2020 09:32, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Organisationen Four Paws har lukket et hundeslagteri i Cambodja og befriet samtlige 15 hunde, der var på stedet og stod foran en slagtning

Pas på hunden i varmen

04-08-2020 09:15, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Det er ikke kun i bilen, det kan være hårdt at være hund i varmen. Der er også mange andre ting, man som hundeejer skal være opmærksom på

Må min hund spise ærter?

03-08-2017 13:25, af Anne Ekenberg

Foråret og sommeren er højsæson for ærter fra vores egne haver. Vi elsker dem – især selve ærten, men mange synes også godt om bælgen, hvis man har fjernet den seje hinde indeni.  Det hele kan heldigvis også spises af vores hunde.