Efterlysning: Eurasier forsvundet fra Gribskov

01-02-2020 20:28, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Eurasierne Fie forsvandt i formiddags i Gribskov 

Copyright Ridehesten.com

Hjælp med at finde denne søde eurasier, som i formiddags løb væk.

Fie - eurasier på 5 år - forsvandt i Gribskov - jernbaneskinner ved Boserupvej omkring 30 klokken cirka 11 lørdag formiddag, hvor hun var ude at gå tur med sin ejer.  Fie er spottet omkring Mårum station mellem 17 og 18. 

Ring MEGET gerne, hvis du ser hende på tlf. 23446404.

Hun er svær/umulig for fremmede at kalde til sig.

Hun bor i Farum. 

Læs også

Hjælp med at finde Ultra

25-05-2020 12:08, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Vi har modtaget en efterlysning på hunden Ultra

Efterlysning: Hvor er Liva

21-02-2020 11:56, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

På Hammelvej ved Randers er en sort labrador blevet væk. Den har været forsvundet siden 9. februar

Hjælp med at finde Asta

15-12-2019 08:19, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Sort labrador forsvandt sidste torsdag ved Ladby/Guderup ved Næstved. Dusør gives

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen

bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Hunde forgiftet i Næstved

18-10-2020 09:16, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Et skræmmende opslag går netop nu sin gang på Facebook. Opslaget fortæller om flere hunde, der er døde af, hvad man regner med er, forgiftninger i Næstved

Av for dælen – Stakkels hund

10-10-2020 09:06, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

På Facebook fortæller Bygholm Dyrehospital om en usædvanlig patient forrige weekend. Heldigvis endte det hele godt

Grusomt: Raska en af de misbrugte norske hunde

06-10-2020 15:14, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Den enorme sag om sexmisbrug af hunde bliver ved med at chokere. Her får I historien om Raska, der er en af de misbrugte hunde

Skal man vaske hænder, når man har klappet sin hund

13-10-2020 12:17, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Søndag udtalte to professorer til tv2.dk, at man skal vaske sine hænder, når man har klappet sin hund. Men har de egentlig ret? Få DKK’s holdning til dette her

2 ud af 3 hvalpe bliver syge i deres første leveår

13-10-2020 08:03, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Det er forskellige symptomer, der sender hvalpene til dyrlægen. Men ofte skyldes dyrlægebesøget problemer, som hvalpeejeren med den rette viden nemt kan forebygge derhjemme

Norge: Stort sexmisbrug af hunde trækker tråde til Danmark

23-09-2020 19:08, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

En stor sag om seksuelt misbrug af hunde er netop nu ved at blive trevlet op i Norge. Indtil nu er 10 mænd anholdt i den uhyggelige sag, der også bliver efterforsket i Danmark

Når tingene kikser...

12-10-2020 12:00, af Elisabeth Schrøder

“Make new mistakes with your next dog” -  “Lav nye fejl med din næste hund”.

Hvorfor humper min hund alt og alle?

22-12-2016 13:46, af Kasper Larsson
Når din hund humper en fremmedes ben, er det ofte anledning til en meget akavet stemning. Det er en adfærd, mange hundeejere gerne vil være foruden

Dyrenes Beskyttelse utilfredse med dom

15-10-2020 09:16, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

En dom i en dyreværnssag har igen fået Dyrenes Beskyttelse til at kalde dommene på området for milde

Cani-hvad-for-noget??

09-10-2020 12:33, af Karoline Sidelmann Brinch

Jeg er canicrosser og ”K9-biathlet”... eller rettere sagt: Jeg OG Frida er! – for tror det er en af årsagerne til at jeg, og flere og flere andre hundeejere, er bidt af disse sportsgrene: Det handler om fællesskab og aktiviteter sammen med din hund – og med andre løbere. Man får rørt sig samtidig med at hunden både får motion og brugt ”de små grå” - bliver udfordret på balance, koordination og samarbejdsevner. Og så er det først og fremmest bare supersjovt