20 år med Trofast

26-07-2019 12:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Forlaget Trofast holder åbent hus i anledning af deres 20-års jubilæum. Det bliver en dag med spændende foredrag

Copyright Ridehesten.com

I anledning af forlagets 20 års jubilæum inviterer Trofast til et spændende arrangement 7. september på Frederikshavns bibliotek.

Mød blandt andre: Anders Hallgren, Kerstin Malm, Freddy Worm, Poul Malmkjær m.fl. som står klar til en snak og gerne signerer bøger.

Der gives 20% rabat på alle bøger denne dag

 

DET SKER

14:00  Kerstin Malm: Tænk hvis jeg kunne lytte Kerstin giver en kort præsentation af sit nye koncept og bog. For mange er tilværelsen med en hund fyldt med kærlighed, glæde og samhørighed. Men mange har også en følelse af utilstrækkelighed, skyld over for hunden og skam over at være en dårlig hundeejer. Det er på tide at se på samværet på en ny måde, og her er den vigtigste ledetråd, at lytte til hunden. Vi har brug for en mere empatisk og harmonisk relation. Det ligger i tiden at se på menneskets relation til andre levende væsner på en ny måde. Kerstins foredrag vil give nye perspektiver og ny inspiration til at gå sin egen vej. Ved at mærke hvad du og din hund vil, kan relationen fordybes og blive mere gensidig.

15:00  Kaffepause (kaffe & kage 25 kr.)

15:30  Anders Hallgren: Hundens psykologi.... og hundeejerens!
Lederskab, lærerskab og ganske almindeligt venskab, det er emnerne, som Anders Hallgren vil tale om denne eftermiddag. På sin egen humoristiske måde viser han os, hvilke fejl de fleste af os gør i forhold til vores hunde, og mange vil kunne genkende sig selv, og få et godt grin ud af det.

Gå ikke glip af denne chance for en sjov og meget lærerig forelæsning! Hør eller genhør foredraget.

17:30  Tak for i dag

Billetter 200 kr.

Der er begrænset antal billetter, som sælges efter ”først til mølle-princippet” Læs mere og køb billetter på www.tro-fast.dk

 

Læs også

Trofast er et passende hundenavn

25-05-2020 09:04, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Et opslag fra en amerikansk dyreorganisation er gået viralt, og man forstår godt hvorfor

Hjerteskærende brev fra betjent til sin trofaste tjenestehund

17-10-2016 08:55, af Kasper Larsson
Da en trofast tjenestehund bliver lagt til hvile, skriver betjent og ejer Michael Spitaleri et tankevækkende og rørende brev til sin hund og partner

Hold jagthunden i form både før, under og efter jagten

14-10-2014 09:11, af Tine Luther
Jagt|
Hunden er en trofast arbejdskammerat i skoven, men hvordan træner man bedst jagtteamets vigtigste medlem op til årets opgaver? Hvornår skal jeg introducere hunden for vildt? Hvor ofte kan jeg gå på jagt, og hvordan tager jeg bedst hånd om min trætte kammerat efter dagens jagt?

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen

bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Lise-Lotte Christensen: Stop, bare stop

25-06-2020 11:45, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Adfærdskonsulent i DKK Lise-Lotte Christensen så Kontant i går, og hun har en klar opfordring til alle

Hund døde - ejer så den i skyer

25-06-2020 09:03, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Der er mere mellem himmel og jord, og nogle gange er der mere på himlen end de fleste får øje på

Golden retriever runder 20 år

26-06-2020 12:15, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I USA bliver en golden retriever udråbt som den ældste nulevende golden retriever. Hunden blev 20 år tilbage i april

Fredagsquiz: Hvordan undgår du at støtte dårlige opdrættere

26-06-2020 09:33, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Denne uge har i den grad stået i hvalpeimport og dårlige opdrætteres tegn. Derfor får I her en lille quiz om, hvordan man undgår at støtte disse opdrættere, der kun er i det for pengenes skyld. Quizzen er ikke verdens sværeste, men der er et par faktaspørgsmål, der nok kan drille lidt

Beagle forsvundet på Djursland (FUNDET)

29-06-2020 12:02, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Så beder vi igen om jeres fantastiske hjælp til at finde en bortløben hund

Jørgen Bak Rasmussen åbner hundekro

19-06-2020 14:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Rold er ikke kun for røvere. Jørgen Bak Rasmussen har købt Rold gl. Kro. Her vil han skabe et samlingssted for hundeejere med alt, hvad hundehjertet begærer

Hvorfor må hunde ikke bade ved blå flag

29-06-2020 15:16, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Danmark bugner af lækre badestrande med blå flag, men her er hunde forbudt. Læs her hvorfor

Flere mulige hundetyverier i Midtjylland

12-06-2020 12:03, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Pas på jeres hunde derude. Den sidste tid er der forsvundet flere hunde på mystisk vis i Midtjylland

Hunde i vandet ved stranden

07-07-2017 10:11, af Anne Ekenberg

Hunde skal være i snor i sommerhalvåret, når de færdes ved stranden. Men hvad nu, når de er ude i vandet? Hvilke regler gælder så? Og hvad med “Blå flag”- strande?

Sagde nogen et vildt udstillingsefterår?

25-06-2020 14:58, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

DKK har netop fået tilladelse til at køre udstillinger til efteråret, og det bliver stort og anderledes