20 år med Trofast

26-07-2019 12:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Forlaget Trofast holder åbent hus i anledning af deres 20-års jubilæum. Det bliver en dag med spændende foredrag

Copyright Ridehesten.com

I anledning af forlagets 20 års jubilæum inviterer Trofast til et spændende arrangement 7. september på Frederikshavns bibliotek.

Mød blandt andre: Anders Hallgren, Kerstin Malm, Freddy Worm, Poul Malmkjær m.fl. som står klar til en snak og gerne signerer bøger.

Der gives 20% rabat på alle bøger denne dag

 

DET SKER

14:00  Kerstin Malm: Tænk hvis jeg kunne lytte Kerstin giver en kort præsentation af sit nye koncept og bog. For mange er tilværelsen med en hund fyldt med kærlighed, glæde og samhørighed. Men mange har også en følelse af utilstrækkelighed, skyld over for hunden og skam over at være en dårlig hundeejer. Det er på tide at se på samværet på en ny måde, og her er den vigtigste ledetråd, at lytte til hunden. Vi har brug for en mere empatisk og harmonisk relation. Det ligger i tiden at se på menneskets relation til andre levende væsner på en ny måde. Kerstins foredrag vil give nye perspektiver og ny inspiration til at gå sin egen vej. Ved at mærke hvad du og din hund vil, kan relationen fordybes og blive mere gensidig.

15:00  Kaffepause (kaffe & kage 25 kr.)

15:30  Anders Hallgren: Hundens psykologi.... og hundeejerens!
Lederskab, lærerskab og ganske almindeligt venskab, det er emnerne, som Anders Hallgren vil tale om denne eftermiddag. På sin egen humoristiske måde viser han os, hvilke fejl de fleste af os gør i forhold til vores hunde, og mange vil kunne genkende sig selv, og få et godt grin ud af det.

Gå ikke glip af denne chance for en sjov og meget lærerig forelæsning! Hør eller genhør foredraget.

17:30  Tak for i dag

Billetter 200 kr.

Der er begrænset antal billetter, som sælges efter ”først til mølle-princippet” Læs mere og køb billetter på www.tro-fast.dk

 

Læs også

Hjerteskærende brev fra betjent til sin trofaste tjenestehund

17-10-2016 08:55, af Kasper Larsson
Da en trofast tjenestehund bliver lagt til hvile, skriver betjent og ejer Michael Spitaleri et tankevækkende og rørende brev til sin hund og partner

Hold jagthunden i form både før, under og efter jagten

14-10-2014 09:11, af Tine Luther
Jagt|
Hunden er en trofast arbejdskammerat i skoven, men hvordan træner man bedst jagtteamets vigtigste medlem op til årets opgaver? Hvornår skal jeg introducere hunden for vildt? Hvor ofte kan jeg gå på jagt, og hvordan tager jeg bedst hånd om min trætte kammerat efter dagens jagt?

Teaterforestilling: TROFAST

29-12-2013 08:55, af Tine Luther
TROFAST er en stærk og poetisk forestilling om mennesker og dyr, død og kæledyrskrematorie. Kan ses på TEATER FÅR302 i København + på turneen rundt omkring i landet.

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen

bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

7 grunde til at sove med hunden

12-11-2019 09:19, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Det blæser udenfor, og man har mest lyst til at putte sig under dynen. Men er det egentlig en god ide at tage hunden med sig under dynen?

6 gode råd, hvis din hund bliver ramt af en bil

10-11-2019 11:13, af Astrid Gerd Holtet

Hvad gør du, hvis uheldet er ude og din hund bliver ramt af en bil?

Dyreværnet jubler

13-11-2019 08:36, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I sagen om de to serbiske shih-tzu hvalpe er der nu godt nyt for hundene og for Dyreværnet

Militærhund fik guldtand